Vores næste auktion starter tirsdag den 23. april og slutter torsdag den 25. april 2024. Læs mere her
Det lukkede og vedligeholdelsesfri hydrauliksystem overfører motorkraften til trækhjulene og løftehydraulikken uden ydelsestab, hvilket betyder, at føreren får nøjagtigt den kraft, som er nødvendig i enhver arbejdssituation. Dette sikrer maksimal håndteringsydelse og et minimalt brændstofforbrug. Dieseltruck fra Linde har gennem flere år haft de laveste emissioner på markedet. De nye H20-H35 gaffeltrucks opfylder Euro 5 standarden for emissioner.
Afbrydelser på grund af nedetid og vedligeholdelsesarbejde koster tid og penge og er generelt en gene i hverdagen. Den robuste konstruktion og det funktionelle design på H20-H35 diesel- og gastrucksene optimerer driftstiden maksimalt. De stærke sideskørter på maskinen forhindrer beskadigelse ved kollisioner. Selv den nye motor er ekstremt robust. I stedet for drivremme, som normalt bruges i bilmotorer, bruger trucken cylindriske tandhjul, der kun kræver begrænset vedligehold. Desuden overvåger Linde Engine Protection System (LEPS) motoren og beskytter den mod overbelastning.
For at sikre hurtig og nem service blev adgangen til vigtige komponenter forbedret via en aftagelig motorhjelm og større vedligeholdelses-luger. Lindes Truck Health Monitoring gør det muligt at lave omfattende fejlovervågning og hurtigere fejllokalisering. Systemet sender også fejlkoder, så den første fejlfinding kan laves. Det gør det muligt for servicemontøren at medbringe de nødvendige reservedele til reparationsarbejde.
"En certificeret ydelsestest viser, at truckene bruger mindre tid på den samme mængde håndteret gods, og at den samtidig har et lavere brændstofforbrug."
At der har været fokus på maksimal effektivitet da man designede Linde H20-H35 diesel- og gastruckene er tydeligt i ydelsesdataene. En certificeret ydelsestest viser, at truckene bruger mindre tid på den samme mængde håndteret gods, og at den samtidig har et lavere brændstofforbrug. Beregninger viser, at truckene opnår de bedste samlede driftsomkostninger (TOC) i forhold til deres direkte konkurrenter, endda ved brug i mere end 20.000 driftstimer. Ud over truckens ydelse er både vedligeholdelse og personaleomkostninger også medregnet.