Luk
Pressemeddelelse Med kundeportalen yourfleet sætter N.C. Nielsen fart på digitaliseringen og gør det nemmere for alle kunder at få adgang til alle oplysninger om deres maskiner. Den nyudviklede portal afløser en eksisterende kundeportal og kunderne får nu endnu bedre overblik over deres maskinpark og interne logistik.

N.C. Nielsen-portalen er et dynamisk værktøj, der stiller produktspecifik viden til rådighed og rummer en række selvbetjeningsværktøjer. Nøgleordet er struktur. Kunderne får overblik over den samlede flåde, de enkelte maskiner og deres udstyr, deres køretimer og serviceniveau – og så er det også muligt at skabe forskellige rapporter med økonomiske nøgletal.

I processen med at udvikle yourfleet er en række prototyper blevet testet hos kunder i forskellige brancher. Ønsker, behov og erfaringer herfra er taget med i det videre udviklingsarbejde og koblet på de store datamængder, som N.C. Nielsen ligger inde med – både i forhold til de kendte maskinmærker som Linde, Terberg, Konecranes og NCN AGV samt andre fabrikater, der udføres service på.

”Vi opererer i forvejen med en direkte og handlingsorienteret kontakt til vores kunder og ser portalen som et yderligere skridt i dette samarbejde. Vi omfavner de digitale muligheder og yourfleet-portalen tapper ind i tidsånden ved at servere alle relevante informationer på et sølvfad. Kunderne får et operationelt værktøj og vi får værdifuld feedback i forhold til kunderelationen", udtaler servicechef Thomas Kamp Villadsen fra N.C. Nielsen.

 

Vil du vide mere?